istikbal.com.tr İşlem Rehberi
Üyelik İşlemleri
Web sitemizin sağ üst köşede bulunan Giriş Yap butonuna tıklayarak “Hemen Üye Ol” seçeneğinden isim-soyisim, e-mail adresi gibi bilgileri girerek kolayca üye olabilirsiniz.
Üyelik oluşturma işleminin ardından "Üye Girişi" seçeneğiyle hesabınıza giriş yapabilirsiniz.“Hesabım” sekmesinden üyelik bilgileri, iletişim tercihleri, adreslerinizi ekleyebilir/değiştirebilirsiniz ve siparişleriniz ile ilgili tüm işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Şifrenizi unuttuysanız ve hesabınıza giriş yapamıyorsanız "Şifremi Unuttum" özelliği ile şifrenizi değiştirebilirsiniz.
Sipariş İşlemleri
- Ürünlerin Seçimi ve Sepete Eklenmesi
istikbal.com.tr’de beğendiğiniz ürün/ürünleri inceleyin ve satın alma işlemi için sepete ekleyin.
- Teslimat Bilgilerinizi Girin
Satın almak istediğiniz ürün/ürünlerin fatura ve teslim edilmesini istediğiniz adresi ekleyin yada daha önce kaydettiğiniz adresi seçin.
- Ödeme İşlemleri
Kredi Kartı / Banka kartı bilgilerini girerek peşin veya taksit ile ödeme seçeneklerini belirleyin.
- Sipariş Özeti
Siparişinizi onaylamadan önce girdiğiniz bilgileri kontrol edin.
- Siparişi Tamamla
Gerekli bilgilerin girişi ve kontrolünün ardından Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesini okuyup onayladığınıza dair kutucuğu işaretleyin ve siparişinizi tamamlayın.
Ürün Grubu Bazlı Maksimum Teslimat Süreleri
Siparişlerinizin gecikmeden tarafınıza teslim edilmesi bizim için oldukça önemlidir. Teslimat sırasında sorun yaşamamanız adına adres ve iletişim bilgilerinizi doğru ve eksiksiz bir şekilde girmeniz gerekmektedir. Ürünlerin teslimatı ürün grubuna göre belirlenen teslimat süresi içerisinde gerçekleşecektir.
- Döşemeli Ürün Grubu - 35 Gün
- Panel Mobilya Ürün Grubu ve Baza - Başlık Ürünleri - 45 Gün
- Yatak Ürün Grubu - 21 Gün
- Stokta Olan Ürünler İçin Teslim Süresi - 10-15 Gün
Teslimat ve kurulum işlemleri tamamen ücretsiz olarak tarafımızca yapılmaktadır.
İstanbul / Adalar İlçesi Teslimatları
İstanbul / Adalar'a ürün gönderim sürecimiz şu an mevcut değildir. Dilerseniz ürünleri belirleyeceğiniz bir adrese teslim edebiliriz ve Adalar'a gönderim sürecini kendiniz organize edebilirsiniz.
Ürün Cinsleri ve Tanımları
Ürün Cinsleri, ürünlerimizi kategorilere ayırmak ve iptal ile iade taleplerinde geçerli kuralları açıklamak adına hazırlanmaktadır.
- Standart Ürün: Tüketicilerimizin istekleri doğrultusunda özellikleri değiştirilmeyen, kurulum gerektirmeyen ürünlerdir.
- Özelleştirilmiş Ürün: Tüketicilerimizin istekleri doğrultusunda özel olarak üretilen ve/veya kurulum gerektiren ürünlerdir. Örneğin kumaş rengi ve türü değiştirilen koltuklar, ahşap malzeme ve benzeri özelliği değiştirilen mobilyalar, kurulumu ve montajı yapılan her türlü panel ürünleri, mobilyalar, özel ölçü ile üretilen ürünlerdir.
- Hijyen Ürünü: Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan yatak, yastık ve diğer ev tekstili ürünleridir.
Ürün cinslerini incelemek ve detaylar hakkında bilgi almak için tıklayınız.
Siparişinizin Tamamlanmasının Ardından Yapabileceğiniz İşlemler
Sipariş Takibi
"Sipariş Takibi" ekranından alışveriş sonrasında iletilen sipariş referans numarası ve üyelik işlemlerinde kullandığınız e-mail adresiniz ile siparişlerinizin takip edebilir, son durumları hakkında bilgi edinebilirsiniz.
Adres Değişikliği Talebi
Sipariş verdikten sonra fatura adresi yada teslimat adresinde değişiklik yapmak istemeniz durumunda 0 850 222 33 44 nolu müşteri hizmetlerimize ulaşarak değişiklik talebinde bulunabilirsiniz.
İstikbal Dijital Asistan - Whatsapp Destek Hattı için tıklayınız.
İptal – İade Talepleri
Siparişinizin tamamını yada bir kısmını iptal veya iade etmek için “Hesabım” sayfası içerisinde “Siparişlerim” sekmesinden işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
İptal ve iade taleplerinizin hızlı bir şekilde işleme alındığını ve ücret iadesinin bankacılık süreçleri doğrultusunda gerçekleştirildiğini belirtmek isteriz.
İptal ve İade Koşullarını incelemek ve detaylar hakkında bilgi almak için tıklayınız.
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Uyarınca Müşteri Aydınlatma Metni
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) uyarınca kişisel verileriniz; veri sorumlusu sıfatıyla İSTİKBAL MOBİLYA A.Ş. tarafından aşağıda açıklanan kapsamda işlenebilecektir. Veri sorumlusu olarak Şirketimizin KVKK m.10 kapsamında yerine getirmesi gereken aydınlatma yükümlülüğü gereği aşağıdaki açıklamaları müşterilerimizin ve internet sitemizi ve/veya mobil uygulamalarımızı kullanan 3. kişilerin bilgilerine sunarız.
Şirketimiz, işbu Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Uyarınca İlgili Kişilere İlişkin Aydınlatma Metni’ni yürürlükteki yasal düzenlemeler kapsamında yapılabilecek değişiklikler çerçevesinde her zaman düzenleme hakkını saklı tutar.
Müşterilerimize ait Kişisel Veriler’in kullanılması konusunda kanunlarda yer alan çeşitli yasal düzenlemeler mevcuttur. Bunların en başında KVKK ile Kişisel Veriler’in korunmasının ana esasları düzenlenmiştir. Ayrıca 6563 sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun, 5237 sayılı Türk Ceza Kanunu, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ile Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği gereği yükümlülüklerimizi ifa etmek amaçlı ilgili verilerin toplanması ve kullanılması gerekmektedir.
KVKK Aydınlatma Metni'nin tamamnını okumak için lütfen tıklayınız.
Siparişinize Dair Sözleşme İle İlgili Bilgiler
istikbal.com.tr ile müşteri arasında elektronik ticarete ilişkin oluşturulan Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi, elektronik ortamda 3 yıl süre ile saklanmaktadır.